saker på hjärnan

släng ett getöga på
..ögona böj! (böja ögonen?)
 
bäst att väcka en misstanke!
helt på måfå
 
med samma!
 
hahaha
 
nej det råder ingen bot på det här(!!)
 
kan jag veta hut?
 
på ett ögonblick.
 
eller på en gång. 
 
med samma.
 
ja idag var det ändå på håret. cyklade med nöd och näppe (hahahaha) hem. utan lurar. så jag tog allt med en nypa salt. jag menar: för all del!
 
det gick iaf i en rasande fart. jag var på tuman hand.
 
då allting kantades, av svårigheter!!!
 
man vill ju inte att det skall gå ut över någon annan.
 
---
 
men för all del.
 
--
 
:D hahaha
 
IAF JAAA!! JAG HAR FÅTT NYA CYKELLURAR!
 
;D ;D ;D (dom är snäppet bättre än degens.)
 
apropå lurar. ja dessa dagar.
 
de är till bredden fyllda av ingenting.
 
jag gillar ingenting!
 
--- 
 
vars är jag?
 
JA. lurar.
 
måndag. var ju kul. storslagna lunchplaner har jag varje dag. det är synd solen och dagen tar slut på tok för fort jämt.
 
även om det ändå blir bättre.
 
måndag. jag har turen att jag aldrig får dåliga låtar på hjärnan. bara bra låtar!
 
jag minns inte vilken det var i måndas, minns bara att jag gick omkring och flinade medans jag höll på med Sina bestyr.
 
sen kom degen förbi.
 
sen var det tisdag!
 
den var nästan lika bra den.
 
för där minns jag vilken låt det var!
 
det var goliat med laleh!
 
haha. måste man slåss?
 
hela dan. råkul att lyssna på, på låtsas!
 
och nu fick jag cykellyssna igen. det är lite detaljer fler när man hör på dem fysiskt. men det låter mer drömskt när man bara "hör" på dom. vet inte vilket som är best. ska he in en ny hårdrocksskiva på den snart, är planen. på planeten. fast på ett annat plan!
 
slåss
 
etttvåtre FLIGHT!
 
jag var med i ett slagsmål en gång. dom var flera. jag vann ändå. sprang och hoppade på en buss. haha var och hade sett alice cooper helt själv i typ... Övik!! så jävla äcklig håla. det var iaf svinbra. sen la jag mig och sov lite i en park. och snackade med några fjortisar där.
 
dom typ: snacka med han!
 
(vad jag frågade är väldigt relevant men jättehemligt.)
 
fan vad jag sprang. blev av med en jävligt bra jacka. det var väl det enda dåliga.
 
men vad gör man?
 
slåss gör bara djur.
 
..
 
ja den låten. sen den efter. en stund på jorden.
 
dagar då jag har tråkigt går jag ut genom dörren. det är alltid nått som är roligt ute!
 
speciellt med lurar.
 
då tog jag åxå en buss. när kan det ha vart? nån vecka sen när jag hade "helg" (NEEEEEJ JAG JOBBAR I HELGEN IGEN).
 
fast jag har börjat gilla det så : jaaaa det blir kul. så kan jag storstäda på måndag om jag inte super på söndag.
 
fifty fifty chans där.
 
vem vet.
 
vem vill veta?
 
knappast jag iaf.
 
så. jo den låten. den råkade spelas jusst på stället där en gammal barndomskompis körde ihjäl sig på sin motorcykel.
 
inte så konstigt. han ramlade fan jämt när vi var små och körde kross hemma hos mig.
 
:D
 
ja en stund på jorden. (speaking of truth är nog världens bästa låt jusst nu. jag har faktiskt helt missat laleh. har nått vagt minne av nån låt där hon sjunger I don't like to wait. tsss. vänta är allt!)
 
underbart på det hela?
 
det vette fan om det finns folk som kommer att säga så i efterhand.
 
omtumlande upplevelse.
 
en upplevelse är väl iaf allt det är.
 
en långtradig, till största del besvärlig upplevelse. som känns på tok för lång!!
 
 
men det är kul ibland.
 
typ som när man cyklar.
 
jag längtar tills nya gamma ray kommer!
 
tror den kan bli svinigt bra.
 
ja. och imorrn ska jag cykla och göra grejjer.
 
måndag tistag är som de är. soffan. ja! igår såg vi en bra film iaf. nått med den där toro nånting som gjorde pans labyrinth. TROR jag. den här var åxå lite såhär sagig.
 
om vättar!!
 
helveeeete så elaka!
 
:D
 
ja idag. orkar man göra lite efter jobbet. det är fortfarande vecka. drygt mitt i. ärenden.
 
jag vill kasta mask


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0