Lyssn'

Om nån är ointresserad så skiter jag i det.
 
sen jag blev med hörlurar har jag lyssnat på (bara hela skivor. från början till slut, era ADHD'n som håller på med playlists)
 
Laleh - Colors (bästa jag hört på typ 4500 år! totalt sönderlyssnad nu. säkert 20 ggr har jag hört på den. ska ge mig på .sjung. nu. och bakåt)
 
Carol King - Tapestry & Music
 
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patiance & Grace
 
A Camp - Colonia
 
Crowdburn - Ignition
 
Crystal Caravan - Against the rising tide (haha jag är med i deras video från den (we always lose) (the master ögonrullare!)) haha vi hade så jävla kul där nått år! speciellt i skelefteå. jag och rg (lärde känna mannen när vi jobbade som diskplockare en gång i tiden) drog en springnota på frukostbuffe. jag sov på en kyrkogård, vaknade svinkall med blå näsa, ringde affe och undrade vars jag var. hahaha. good times. sprang på sahara hotnights (har nog inte träffat dem sen dess. dom har spelat i min stuga en gång! det har jag på band. vi badade åxå. johanna var rädd för hajar och intresserad av carcass! ja det var ännu längre tillbaka. typ högstadiet. hahaha det var en helt sjuk tid. älskade högstadiet! :D crystal caravan ja. dom bodde granne med mig, kollektivt. minns att jag satt i min bil och lyssnade på musik på svinhög volym varje dag, eftersom grannarna klagade så mkt hela tiden. jävla as! höll på att få spö av ena. haha. dom hade såhär långa brev de satte upp i trapphuset med diskussioner om min livsstil. haha. vissa försvarade mig. hade tips. ville komma och parta. döda mig! haha så jag fick alltså parta med crystal caravan istället för mig själv. tror jag var rätt manisk på den tiden! kul var det! lätt värt påföljande depression! :D crystal ja! träffade dem överallt: på tåg, festivaler och allt. av en slump! hängde i parkerna, var arbetslösa och bekymmerfria. eller inte. börja varje dag med en 7.0a håller inte riktigt i längden. HE HE jajusstja började med dead end under den här perioden åxå. skitkul. hängde hos fahlen oxå och lyssnade på svinhög musik för att slippa diskussionerna hemma i trapphuset! blev kompis med ausa, matilda och naima oxå på den tiden. slutade att jag flyttade in i typ samma hus. och är kvar här fortfarande, nu när jag tänker efter. så kul att åtminstone matilda är tillbax! jaaa. nä det där får räcka. jag förknippar iaf crystal med allt det här. good times indeed! 26 var jag då. behövde dessutom bah ha en depression till innan jag lärde mig. ändå fyra! hemskt. jag har missat typ 4 år (eller det blir åtta. för man kan som inte komma igång med nått på allvar när man bara har ett år på sig innan nästa. oxå måste man ta igen det varje gång och starta ett nytt band! ja. jag har tur ändå. det jag fått uppleva. ska skriva en bok om det sen när jag har tid. har svinbra minne. funderar bara om det skall vara självbiografiskt eller påhittade karaktärer. antagligen påhittade. ahha kommer va svinkul för dom att lista ut vilka dom är när dom läser! :D )
 
Alice Cooper - Raise your fist and yell
 
ja. har aldrig haft 2 bättre arbetsdagar! jobba ensam fick jag ynnesten att göra nämligen!
 
:D
 
Nu ska jag beskriva hur nya auberon materialet låter!
 
Morgans låtar är bäst så dom har vi (degen har andra titlar på dem. med texterna och så. vet inte riktigt vad. men bra var dom. shotgun poetry. haha. morgon hatar dom typ. Vaaaafan skriver du om? jag fattar naada. och fult skriver du åxå!! du måste städa det här! och ge mig det. och en liten chokladbit med varje text. haha fritt citerat från en luddig kväll :D    
 
My higher power (episk. långsam och tung uta helvette. melodier som sätter sig. axl tycker att den håller t.o.m utan sång)
 
alarm (thrashig historia. klassisk morgan metal. man känner igen stilen från tidigare auberon helt klart. även lite hate ammo över den)
 
rapport (den onda discolåten! mkt synth. dansmusik. morgan är sjukt bra på hitta synthljud. tänk blackmetal techno)
 
det bästa är att det är så spretit.
 
sen satt vi en kväll och gick igenom en jävla massa skit. morgan gillade inte så mkt av vad jag skrivit. haha. men det gör inte jag heller. kanske sätter jag ihop en låt av det som han gillade. eller spinner vidare. men jag vet inte. det är drygt att skriva låtar och jag är ett slapparsel för tillfället. jobbar bara hela tiden istället.
 
sen har degen en massa låtar och ja. det står still lite nu. men ni kommer att älska det när ni får höra det!
 
annars är ni cp.
 
:)
 
ja det var dagens.
 
fan bara EN JÄVLA ARBETSDAG kvar nu innnan helg!
 
börjar va helt slut i hjärnan.
 
ändå skönt!
 
haaaej
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0