haha inte instagram

 
 
 
 
 
 
 
ja. i natt hade jag en dröm!
 
om valet!
 
SD fick 19 procent och vi fortsatte med samma regering 4 år till.
 
jag blev mkt arg och besviken på oss alla som röstade!
 
:/
 
jaja. nu har jag börjat lära mig hur jag lägger upp kort på internet. man mailar dom till sig själv, sen laddar man ned dom. hittar mappen de hamnar i och drar dom till "dra dina bilder hit".
 
:D
 
tyvärr är det väldigt jobbigt att läsa alla nr. på dem. för att veta vilket som är vilket. och vilket som man ska lägga upp. bestämma sig och sådär.
 
(bara som det här! jag har vridit och vänt på det utan att resultatet blev bra här! haha. iaf. gänget 2001.
 
det börjar bli kväll såsent som vid middagstid nuförtiden. svinbra!
 
 
jag och axl brukar fira st. patricks day. var rätt glad (trots förkylning) att det hände nått kul när jag har helg på sönmånidag istället för när alla samhällsklasser utom min får ha det.
 
det var iaf nice. först vaknade jag svinlåg och hostig. sen ringde axl. for ned och gjorde stan. mcdonalds handla grejjer och hem och chilla hos han då. vi har varsinn soffa. för att soffor äger!
 
 
 
 
 
 
 
fick spela wordfeud för första ggn!! det var ganska kul. jag förlorade. :)
 
 
nu kommer en del kort som jag inte hade tänkt lägga upp. men jag gör det ändå för dom är ändå bra!
 
jag o axl i norge för några år sen:
 
 
min katt fick barn en gång i tiden. kejsarsnitt, missfall änd what have you? -fula barn!
 
 
ja. presentationsbilden fast jag lagade en ailen på den andra:
 
 
metalsvenskan för några år sen:
 
 
hahaha
 
 
var besatt av faceinahole ett tag. hahaha :D
 
 
mina och axls onsdagar alltså!
 
 
 
ja. nu blev det en massa kort jag tänkte lägga upp som inte kom upp men vem bryr sig!
 
aaah söndag idag it is. OCH BARA TREDARSVECKA SEN!
 
naaaejs
 
idag vet jag inte vad jag ska göra. :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0