axelerration av kul!

:D
 
JESs alltså.
 
efter kukig vecka är vi tillbaxa (jag och jag och två till plus en skuggig jävel som lär dyka upp på en, en-två veckor eller nanting. alltså inte "men naaaanting". wc!)
 
Inspiration tillbaka!
 
För att vi spelade tillsammans! 
 
igår. trodde det var låtskrivarstuga: men det blev såHÄRBAH: LÄRALÄRAUTITUTKVÄLL OCH
 
degen hade köpt bas. vi gick igenom och spelade.
 
alltså jag KAN fan inte spela själv. det är så tråkigt. förutom nu då för det känns som att vi har en riktning som blir tydligare och tydligare!
 
även om det går att streyya lite hit och dit vilket är tur . för en jag. idag.
 
det blev inte en helt vansinnig helnattare heller. drack lite öl och ja. progress gick hem "tidigt".
 
vaknade kanon i morse. kaffe och rakt på gitarren. bara man har kul så spelar man bättre. och man måste va utvilad. annars är det inte kul.
 
det tråkiga är (eller skönare. beroende på om man ser det som en gnu eller som en orangutang!)
 
ja. att hålla på med musik är alltid att leka med och småflörta med utmattningsdepressionen. det är farligt att pyssla med musik. inte på nåttsomhelst sätt nått att leka med!! jag rekommenderar INGEN att börja med musik. iaf inte på allvar. FARLIGT!! så. men jag tror det är lugnt. jag har gett upp att ta på mig det. så. hoppas på det. det gäller att tagga ned men ändå. ja. det blir intensivare korta perioder istället.
 
.-..
 
ikväll (inte i början på dagen. det ska vara på håret/alternativt timmen) fyller axl år. vi ska käka takkos några stycken. lär bli kul!
 
sen är det utställning mitt i veckan. haha. mingla på vernissage! och sen fyller linnea år nästa helg dåehrå!
 
fyrtiårsfester äger. det är nått jag tycker om. jag är typ yngst igen! :D
 
några år har jag jämt fått axla att vara äldst! helt klart en nackdel. fast ändå en fördel (gnu/orangutang!).
 
senså. ja mitt fokus. har som tappat hela vintern. det är som bah survival mode.
 
man måste ha sol!
 
osså blir allt bättre bara man matar sig med lite massa esoterisk skit varje dag. det är det värsta. tappa den spirituella skiten. det är ändå viktigast här i livet!
 
eller iaf lite grann. haha
 
seth är en kung fantom! (för er som inte kan läsa!)
 
sen är tom campbell stående! (sätta sig in i hans stortå har vart ett av mina största nöjen de senaste par åren. ser framemot hans nya bok. om relationer! . yey!)
 
eller förresten! klicka inte på länkarna ovan. börja med den nedan som det står "HÄR!" på. en timme. där märker du garanterat om det är nått för dig eller inte ganska snabbt. allt är inte för alla. 
 
det är då lite skitbra om hälsa bl.a. eller biologi/digital fysik. eller nått. HE HE det börjar som va allmänt accepterat nu snart att man väljer hur man mår. rent fysiskt. VI ÄR FÖRDA BAKOM LJUSET!! folk far med osanning!!! utan att dom vet om det!!!   hahaha man kan inte skylla på bad genes eller bakterier typ. man väljer själv. det man tror på. tror man att ma.... jaa ids inte förklara med bruce lipton/tom har svinbra snack om det och allt annat HÄR! (jag längtar som fan tills jag och choffe blir gamla! då ska vi sitta sådär helt jätteskäggiga och va visast av alla och föra väldigt viktiga konversioner! hela våran ras kommer att vara totalt beroende av våra intellekt!! eller magkänslor eller nått! :D haha)
 
DONT MAKE YOURSELF THE VICTIM!!
 
:D
 
jaaa. nu blir det ut på promenix i solen. kanske norpa sig en matbit eller två.
 
gick ju kanon att spela imorse, så jag är superglad bara för det!
 
:D
 
haaaej
 
---
 
senare
 
HAAAEJ!! satan det var för varmt ute. ska göra ett nytt försök. alltså jag är SÄMST på att hitta böcker. antingen glömmer jag vad dom som skrev vad (jag minns oftast titlar, inte vilka som skrev vad. verket är ALLTID viktigare än människan bakom. precis som med band. bandet är viktigare/större än personerna som är slavar under det. typ! :D haha) jadessutom är det alltid så konstigt sorterat! /typ som att hitta till folk efter husnr./ helt ologiskt! tom att sortera saker i bokstavsordning känns totalt fel i min värld. jag HITTAR ALDRIG!! vare sig bland alfabetet eller i tid och rum).
 
så jag gick iaf och köpte ett batmanspel, på fleras inrådan. rea på akademin så jag fick lov att köpa tony aeoli-boken. annars skulle jag typ förlora pengar!!!
 
och en antecknings bok. (ska kontrollräkna mina öron varje morgon och kväll och föra anteckningar om det. precis som gammalt folk för anteckningar om vädret.)
 
men nu har jag kollat upp  det här på interwebsen. det var ju dom här jag skulle köpa! (har ändå nästan för mkt pengar nuförtiden!) 
 
på fredrik lindströms inrådan (jag har hälsat till han (via perolofkentsindinglarssen) en gång att han var väldigt bra och gjort en massa kul som jag verkligen uppskattat. eller nått . haha (mitt fylle.cp). drack öl med persindinglarssenlarsolofsson på hultsfred en gång i tiden. jag tipsade om att gå och se strapping youg lad! Till min förtjusning gjorde han ett inslag om dem i programmet han hade på svt!!!  han gillar ändå mkt musik! hahaha ))
 
vissa anser att jag smörar inför folk ibland. dom har fel. 
 
Det är ens skyldighet att berätta för en medmänniska om man tycker om något med dem. (OBS: menar man det inte är man ett rövhål.) Är det nått man inte gillar bör man bara berätta det om man tror sig kunna hjälpa den männsikan att utvecklas.
 
Till den man vill att dom ska va, alltså. hahaha :D
 
Kritik skall alltid vara konstruktiv.
 
sen är ju det en konst jag anser att jag inte behärskar särskilt bra.
 
 
ska jag köpa
nina björk lyckliga i alla sina dar
katrin kilos det andra könet
 
the devil and daniel är nått jag har antecknat åxå. haha
 
:D
 
jajävlar.
 
UT NU SLAPPARSEL! - ooOOOOOKEEY!! (JAA! GLÖM INTE KATTMAT OCH ÖL TILL HUSSE!)
 
och kom ihåg att ät, skinnochbenjatan.... (njaa -eller vänta på tacos. tjatgubbe!)
 
..och ta för i helvette inte på dig täckjacka!!
 
hejsålänge (när jag läser igenom allt jag skriver börjar jag alltid flabba. är jag 14 år eller? det är vad som är så kul!)
 
skriv först! tänk sen, eller helst inte alls!
 
let it flow!
 
:D :D :D :D :D
 
NU ÄR JAG FAN KLAR!
!
sissta hejdå!
 
---
 
 
NEj förresten. en solig dag som denna är man efterbliven om man inte lyssnar på mutemath - prytania, eller deras allies.
 
nu får jag fan ge sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0