såååå

fick ÄNTLIGEN besöka oslo. nått jag velat göra i åratal men aldrig haft råd med.
 
ska det vara så svårt att ge mig pengar, samhället?!!
 
:D
 
mötte massvis med nytt bra folk, while out drinking.
 
jag vet inte hur det är med er, men jag går ut på krogen främst för att knyta nya kontakter! och bli full naturligtvis. annars vågar jag inte prata med folk. för att dom är så fulla och dryga!! :D
 
allt annat känns totalt obetydligt!
 
ragga på krogen?
 
det är ju asdumt.
 
det låter man snällt andra göra på en när man gjort ett gig.
 
case closed.
 
---
 
öh. jah! som sagt, folk.
 
jag har ju lite roliga saker att se framemot!
 
skitkul att leta musiker. tänker ICKET gör nått sånt över internet. man måste få en feeling för hur en människa är, live bara.
 
hahaha folk blir alltid lätt (med L) förvånade när de träffar mig live. efter som jag är extremt sval, lugh och soft till sättet. verkar uppenbarligen totalt hysterisk på internet!
 
det tar jag som en komplimang! mission accomplischshchshchst.
 
har inte hört nån snacka illa om mig nånsin, personligen, eller ryktesvägen.
 
de enda som haft (attityd)problem med mig är polisen.
 
:D
 
ja. mer ideer om bandet. EFTER auberon alltså. har ett kontrakt på en skiva där kvar.
 
känns det som.
 
det är för få saker som lockar. been there done that. man kan inte spela i ett band bara för att. det är kul när alla är samlade i ett rum. lite tråkigare när det inte ens är i en replokal.
 
och NU ÄR DET ÖVER INTERNET SOM GÄLLER!!!
 
ur led är världen.
 
---
 
hmmm. ja det blir säkert kul när allt börjar vara färdiginspelat FAST JAJUSSTJA ingen vill ju spela live längre. vilket är den enda moroten jag kan se. att spela in en video kanske. jaaah! det är ju råkul! visst långtråkigt under skjutningarna OM folket och en själv ÄR långtråkiga dvs.
 
om att spela live. MYCKET!! HELST HELA TIDEN!!!!
 
det har nästan aldrig folk velat som jag spelat med. antingen blir dom jättenervösa och super för mkt eller så har dom viktigare prioiteringar hemma, vilket inte är ok!!!
 
haha. jag har väl gjort (med andra naaturligtvis) 3 fullängdare och ett par minilängdare hittils. 
 
och VARJE gång har folk inte velat turnera eller åtminstone fara ut och gigga en massa, efteråt.
 
makalöst. offattbart.
 
 
det tar ALLTID helstopp. dagen efter crowdburnskivsläppet splittrades bandet. det kanske fortsätter som ett projekt. jag ogillar projekt. hur ska man då kunna spela live?
 
jag ser mig frivillig att hoppa in som livemusiker i vilket band som helst. helst i nått annat än metal, bara för att få det hela intressant.
 
min favouritmusikstil har alltid vart 70-tals hårdrock.
 
har testat spela i stort sätt alla stilar med band. metal är dock roligast!
 
så man fastnar där. och det har jag gjort i 20 år typ. 
 
och det är viktigt att ha kul.
 
inte det viktigaste med musik. men rättså viktigt.
 
vad som är viktigast är hemligt.
 
:D 
 
---
 
såklart finns det alltid, säkert bra anledningar till att välja bort, att inte vilja turnera. för mig är dom dock alltid obegripliga som ursäkter.
 
om man hatar nån i bandet? har aldrig hänt mig. förstår det inte. hatar inte nån. hahaha eller jo det haar hänt när jag tänker efter. hahaha. tur han slutade!
 
men då var man ju ung och dum och dålig på att säga vad man tyckte.
 
jaja.
 
jag vill undvika sånt här i framtiden.
 
och har en massa ideer om hur det skall gå att gå erunt. omkring. förbi.
 
men det här är i framtiden. så. det hela skall vara så otroligt genomtänkt och förutbestämt (hahaha) så att det är omöjligt att misslyckas.
 
steg 1 (SKIT I ATT SPELA IN EN SKIVA)
 
----
 
helt onödigt. ingen lyssnar igenom hela skivor nu.
 
varje låt borde istället släppas som en video. separat en efter en. eller max 3 åt gången.
 
längre attentionsspann har inga längre. adhd-samhället. inget att göra åt.
 
---
 
ja. det är livsplanen. det kommer krävas ett ekonomiskt MKT fattigare liv, men det är inga helst problem. bara jag inte hinner bli för bekväm i som jag slapplever nu, med heltidsfasttråkjobb och alla dess frestelser.
 
hmmm.
 
---
 
fridid har jag upptäckt KAN vara kul (fritid har aldrig vart fritid för mig. att spela i band är ett väldigt seriöst företagande) . vad andra kallar fritid hade jag nog för första gången sen man hade sommarlov (som jag aldrig hade, eftersom jag spelade i band) i oslo. det var vissa ANDRA som hade det 
 
(sommarjobb är fritid från band. och det bör aldrig gå ut över bandet. arbete får ALDRIG prioriteras före det man gör i ett band. behöver det repas klockan SJU IMORRNBITTI så ta ledigt eller dra åt helvette.)
 
:D
 
 tänke skriva om det (oslotrippen). men FUCK YOU ni som inte var där var inte där och får skylla er själva!
 
haha
 
dessutom hatar jag att berätta om händelseförlopp. något jag kanske tänker göra om massvis med år, om jag lever då. man måste ha en större helhetsbild. annars blir det typ berättalustiga historier. fylleskämt. vitsar. av det hele.
 
så.
 
varsvarjag?!
 
jo. nöjen. fick veta att morbid angel spelar i stockholm och oslo kring juletider!
 
kommer bli revanch på årets pissiga.
 
tänk dig morbid angel dansa runt en brinnande gran och slippa umgås med familjen!!!!
 
:D :D :D :D :D
 
slippa jobba är dock det bästa med julen. ska se till att så blir fallet mkt snart.
 
---
 
sen spelar foo fighters i london i september. kan nog inte göra båda och morbid är ett 1000 ggr bättre band. och då är foo fighters jäävligt bra!!
 
:D 
 
 
så. vad mer behöver man?
 
jo tvätta och städa lägenheten. kommer ta en vecka. och glida i hemnejder resterande tid.
 
fast nä. jag skiter nog i att städa.
 
ja. så får det bli. tvätta är som oundvikligt. det håller inte att likt axl köpa nya kläder jämt för att slippa... tvätta.
 
:D
 
hahahaa.
 
jajävlar. måste få igång musikprogrammen (hemska tanke) för att möjliggöra fortsättandet av auberongrejjen åxå.
 
jag har aldrid problem att sätta igång med saker. (orka göra skillnad mellan aldrig och alltid)
 
främst för att jag är så besviken. på att det aldrig leder nånsomhelst vart ju. och då menar jag geografiskt.
 
---
 
enda sättet att brejka är kanske ca 5 år av turnerande. och släppandes av videos.
 
---
 
vet inte om jag är intresserad av att göra det. bara att spela live. resten är mest transportsträckor.
 
alltså jag VET att det blir skitkul att börja skapa. måste bara bearbeta och typ gå i terapi för den oerhörda besvikelsen det kan vara att spela i band som består fittpiskade fegisar.
 
hahahaha
 
ja. det var inte allt. har inte kunnat skriva eftersom jag inte har haft ett tryckbart tangentbord på månader bara.
 
hur svårt var det inte att få tummen ur och köpa en dator.
 
typ det svåraste jag gjort efter att boka hemresan från oslo.
 
:D
 
men. javafan.
 
det första som är viktigt är att köpa ett bra bilspel och sjysst dosa. ratt har jag haft tidigare men det kommer vara så bökigt att installera den av och på medans man gör musik framför den. datorn.
 
tänker lägga ned ungefär lika mkt tid på båda sakerna. precis som jag alltid gjort. på så sätt får man till ordentlig speed metal!
 
hahaha hemligheten avslöjad. man MÅSTE inte TA speed.
 
:D
 
hahaha.
 
ikväll ska jag dricka vikingfjord.  hemrese-från-norge-spritn no. 1.
 
återkommer senare!
 
......
 
FUCK OFF AND DIE, BASTARST, DIIIIIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
 
(hej-haaaaej.)
 
// haaejpojken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0