gee!

har haft så mkt kul sen dartorn krashat (ny nu) så jag funderar på att lägga av med data. :D alltså sen jag fått den nya så har jag fastnat igen. sitter framför typ facbook halva nätterna, dricker folköl och bara matar med bokstäver. haha vansinne! ;D
 
menmen. 
 
nuså. framtiden:
 
berman ons med axl
 
laleh med jenny
 
oslo med matilda
 
för att sen möta upp axl o degen på skogsröjjet.
 
är planen. 
 
har jag tid vill jag hinna med stockholm och ibbe och gbg och brorsan
 
-
 
men jag behöver vila oxå.
 
så vi får se. det brukar gå bra att göra på tåg. :D
 
.
 
yeah. thats all. lägenheten är ett världskrig. försöker röjja undan det värsta.
 
ingen lek!!!!!!!!!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0