världens största

UTPUSTNING!!
 
:D
 
---
 
senaste året har (hittils) vart (å den grövsta underdriften;) intressant.
 
Började (eller försöker fortfarande haha) med ett gammalt band.
 
strulputtarna.. heter bandet! :D
 
kända internationellt som The Fuckups
 
:D
 
.,.
 
du vet, allt började bra och var kul och så.
 
---
 
när vi var aktiva senast för ca 10 år sedan. ja det var den ABSOLUT lyckligaste tiden i mitt liv. vilken dock så småningom utväcklade sig till den VÄRSTA tiden.
 
vad jag har lärt mig är att den där korta lyckan ALDRIG är värd nedåtspiralen som följer på. jag snackar inte om droger. för det har aldrig vart min grejj. bara livet. what goes up must kom down. eller nått. jag är en känslig individ. rätt bräcklig och lättpåverkad på alla sätt. inte nu längre på samma sätt, men. what do you know!
 
--
 
så lite av det här har återupplevts igen. försöker grabba tag i dom bra grejjerna. dom är inte särskilt upphetsande längre. och dom dåliga grejjerna är fan jääävligt mkt värre nuförtiden. även om jag inte påverkas på samma sätt av det. är lite mer immun mot det dåliga. och även mot det bra.
 
en kompis har legat jääävligt risigt till nu på senare tid.
 
men det blåste över. det gick bra!!
 
alltså senaste veckorna har vart horribla. börja jobba igen. all jävla stress som bara livet innebär (helt självvalt).
 
ont i magen, stressutslag, irriterad över småsaker, för mkt drickande etc.
 
varningssignalerna. och ja.
 
man måste som välja bort saker. människor... som inte lyfter upp en. no, thanx.
 
..
 
det är bara lite väl mkt på en gång. eller har vart. innan var det så lugnt och oproblematiskt! i flera år! :)
 
bara arbete. KONSTANT arbete och musik över det. inget "liv" i egentlig mening. har väl umgåtts lite med en kompis nån gång i veckan eller så.
 
asskönt!
 
nu när jag tänker efter. har det mkt hellre så! har jag kommit fram till.
 
LÄTT långtråkighet och likgiltighet före det här jävla kaoset.
 
:)
 
och ja. har inte vart i ett aktivt band. och se vad det leder, till sånt här!
 
VANSINNE!
 
det misslyckas aldrig!
 
:D
 
och börjat hänga med tjejjer igen. blir en intresserad. blir en till. och en till. och det blir bara för mkt!
 
men intrigerna alltså!
 
DRAMAT!
 
ändå värt!
 
--
 
och alla dessa val gör en ju tokig.
 
--
 
ändå kul att va tossig!
 
:D
 
har lärt mig en jävla massa skit.
 
vad är viktigt. vad är inte det.
 
och så.
 
nöjd.
 
 
 
 
...... BUR FOR HOW LONG?!?!?!??!?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0