tillbaka i skokartongen

tomt och lätt deprimerande.
 
bara att acceptera att typ 200 dagar framöver kommer att se ut så här igen.
 
EXAKT samma dag dessutom. om och om igen.
 
och? det är ju självvalt.
 
jag är störd, helt enkelt. :D
 
men vad kan man göra?
 
det är inte mitt fel. jag har en dålig hjärna, bara.
 
--
 
hmm. ja. vad kan liva upp?
 
lyssnade på senaste entombed. boooring.
 
nya unisonic. jaaaa.-jaaaa.
 
opeth, vet jag inte ens om jag ids ge ett försök.
 
jag tycker inte om musik.
 
alls.
 
---
 
såååå. vad har vi? soffan. occultism och esoterisk skit. brukar man bli glad av!
 
INTE SOMNA BARA!!
 
nä det skulle inte funka.
 
jag ska göra ett nytt försök att föra över skiten på mobben och ut och cykellyssna eller nått.
 
men, oooOOOOORKA!
 
kan det inte bli imorrn, så att imorrn kan ta slut så snabbt som möjligt, så det kan bli övermorrn etc tills man får gå i pension?
 
ahja. det går nog ganska snabbt!
 
livet är för långt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0