jobbar

på en ny låt, som kallas fittpiskade fegisar
 
då har jag snart 3 sen
 
surkol och senap + brysselkol och kaviar
 
har jag glömt bort.
 
därför kan de knappast vart nått å hänga gran.
 
sopkorgen.
 
--
 
nä jag bara skojjar. i helvette att jag tänker skriva musik!
 
har nämligen fixat en dosa nu till datorn!
 
här skall spelas bilspel!!!
 
i 3 år. sen kanske skriva en låt varje år.
 
om jag känner för det.
 
jag känner inte för det.
 
---
 
känner inte för att duscha heller, fast det luktar lite illa.
 
börjar va snart två veckor sen jag diskade.
 
äsh. bara att diska upp en tallrik varje gång man måste äta.
 
hatar att äta. jusst därför.
 
aahowerrrhgg.
 
--
 
ska köpa lite öl. sova några timmar och gå på hattfest sen.
 
känns som det mognaste beslutet av alla som någonsin tagits!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0