dagens

tänkpromenad avklarad!
 
gör så varje morgon. gå typ tillsman är less, kaffe & snus (kör på oden extreme. nu. haha. inget annat känns! inte ens vanligt snus. extremt coolt!!! hahaha måste sluta igen bara så att jag får känna det underbara i att börja igen!) sen fortsätta de vandrande tankeexperimenten tills man är less och kommer hem. KUTAR UPP FÖR TRAPPAN, KASTA SIG FRAMFÖR DATORN.
 
ingetinternetingetintern
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH: IM GONNA LOSE IT IM GONNA LOSE IT

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, FUNKAR

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 
----
 
har alltså en skitsladd som far ur hela tiden. antagligen för att den svettas!
 
otroligt varmt ute. närmare 30 men det blåser!
 
rätt mkt asskönt!!
 
...
 
well vaknade iaf imorse totalt likgiltig.
 
allting känns helt meningslöst.
 
ganska skön känsla.
 
typ en ryckapåaxlarna dag helt enkelt. så. vad har vi hemma.
 
tvätttvätttvätt städstädstädstäd.
 
som värst kanske lyssna på lite föreläsningar.
 
är totalt utled på fest & musik.
 
helt mätt. i vanliga fall på vardagar brukar jag ha svårt att sluta.
 
har aldrig vart enklare. jag menar nu finns det roliga grejjer att göra om dagarna juh!
 
typ tvätta...
 
haha.
 
nämen, jag vill massor. iaf med kaffe i kroppen!
 
jaAAAaAaaAaaa vänta tills tvätten är klar sen UT OCH PADDLA KAJAAAAAAAK!!!
 
:D
 
men nej. jusstja . har ingen bil.
 
tänk om man hade lyxen att kunna paddla varje morgon?!
 
vore inte det nått så säg.
 
skulle kunna be nån köra ut mig. men vem vill känna  sig som ett sådan uttnytjande asshore?
 
inte då jag.
 
får jag tummen ur. så nästa år!
 
grejjen med kajak är ju att man gör det ensam.
 
och får säkert sviiiinfläskiga armar.
 
usch. nu vill jag inte ha det.
 
tycker inte det är snyggt med muskler.
 
senor är snyggt!
 
...
 
hmm. ja.
 
vad mer har vi. tvätt. nån annan kanske har nån plan.
 
skulle kunna spela gitarr och försöka fixa "studion".
 
men det känns typ nästan lika roligt som att städa.
 
---
 
jaaaadu.
 
nu känns det hopplöst igen.
 
spela bilspel. känns helt onödigt.
 
hjula?!
 
ja det vore kul!
 
eller typ spela nigger!
 
men då måste man fråga folk.
 
jag hatar att fråga om saker. (inkräktande på andras frihet)
 
för att jag hatar när andra frågar mig om saker.
 
be nån. ALDRIG I LIVET!!!
 
:D
 
---
 
så. men det här är ju ganska kul. tyvärr tappade jag det viktiga att säga iom att internet vägrade.
 
det är alltid svinbråttom!
 
för ideer flyger undan snabbare än ögat.
 
....
 
var på kul hattfest i lördags iaf.
 
enda kravet var hatt. så jag kom naken... med hatt!
 
:D
 
...
 
totalt onaken och obakis igår.
 
soffan. därför har jag lite ont i ryggen idag. soffor är livsfarliga!
 
trallallallaaa.
 
nä. blir jaAAAAAAAA jag har det!
 
---
 
försöka fixa ny musik till mobilen *kutar och laddar*.
 
finns säkert nått nytt bra. JA! forskning! hahaha
 
bara allt funkar. teknik är djävulens påfund. ska bli svinbra på cykla på asfalt så jag kan lyssna på mobil LPspelar på packethållarn istället.
 
hur svårt ska det vara att uppfinna en ohoppbar lpspelare?!
 
GÖR DET DÅ!
 
ore else!!!
 
.
 
mjodu. det här suger fet häsballe
 
gå och dö!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0