äh

Jobba igen. vet inte. ändå överskattat.
 
gillar mornarna dock. mellan 5-9 är naaejs. sen är jag slut och deppar typ hela eftermiddan. det är så det är. vardagen. det är inte nått man "kommer in i det heller". var precis såhär hela förra året. kommer bara ihåg det nu hur det är. men vad i helvete: livet är på det stora en hög med skit! det är bara att acceptera! det kommer med all säkerhet inte bli bättre än på ett bra tag, heller. men vafan. så är det, bara. man vänjer sig. det handlar som bara om inställning. kommer säkert bli happy as a pig in shit!
 
MER SKIT, TACK!
 
och gärna mörker större delen av dygnet!
 
:D
 
...och den kanske absolut största bajskorven i världen är förmodligen den här ideeen om positivt tänkande. det är typ helt värdelöst.
 
inse att saker är skit och välkomna skiten!
 
hångla hatiskt med den och få ansiktet fullt av härligt bajs!!
 
:D
 
ändå otrevligt allt. har inte känt av nått liknande på svinlänge.
 
framtiden SER inte ljus ut alls. inget kommer fungera. jag ger upp.
 
men det är som lugnt, ändå. man blir sig själv LITE grann på kvällen.
 
och hela den här jagaregnbågsgrejjen åxå (leva för helgen).
 
dumheter.
 
ändå inge kul att festa. på fredagen orkar jag aldrig, då alla andra alltid är svinpeppade. på lördagen däckar jag typ senast 22.00 på grund av min uppfuckade arbetsdygnsrytm och missar ändå allt kul.
 
måste även jobba var 3e helg då det alltid OFELBART är dom roligaste grejjerna som händer. jobbar även helt ofrivilligt varenda röd jävla dag om året.
 
hahahaha
 
men allvarligt; utanförskapet det här jobbet skänker mig, utanförskapet!
 
till synes oändligt!!!
 
--
 
till föga tröst är det att det finns folk som har det värre.
 
för dom flesta har det bättre!!!!
 
---
 
mja. men all pepp och grejjer jag satt igång i somras med nya bekantskaper och allt känns bara...
 
Aldrig i livet!
 
orkar inte.
 
aint gonna happen!!!
 
--
 
har som haft ett rikt socialt liv hela sommarn. nu är jag glad om jag orkar säga mer än 4 meningar efter jag kommer hem från jobbet.
 
och somsagt så är det och har vart i ettåtthalvt år. ändå en ynnest att få vara en stor fet jävla asocial röv.
 
:D
 
var det där positivt tänkande?
 
nä det finns för fan inget positivt med att vara en skithög
 
(undra hur många bajsrelaterade ord det blev i det här inlägget? haha om man räknar med naaejs, som rimmar på baejs, får jag det till 14!  Röv som ändå har extremt mkt med bajs att göra får räknas som 3))
 
FEMTON!!
 
:D
 
 
ja...
 
eller NÄ!!
 
...far åt helvette
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... ändå bergman onsdag ikväll!
 
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0