PSYKEL

Kung kväll igår jag, matilda & martina hade!
 
tänkte lägga upp en råbra kvällsolbild men det går inte! :D
 
för svårt. jag ger upp.
 
:D
 
For på verket och såg folkmord och system annihilated iaf.
 
träffa massa kul folk!
 
Jag hatar dock att kliva upp klockan fem idag. och att cykeln är stulen.
 
fast det är ändå bra! har behövt en ny bättre svinlänge, så äntligen fick jag en anledning!
 
haha.
 
farsan varförbi med hemvärpta ägg häromhelgen.
 
hoppas dom börjar med grisar igen. så att man får äkta bacon åxå!
 
blir fusk idag. idag ja. ändå drygt!
 
blir helg imorrn.
 
men alltså. igår var lätt bästa vardagen i år!

:D
 
 
HÄRMED:
 
Nått jag vill göra om är att spela på ett beachparty! det gjorde vi med crowdburn för några år sen. haha morgan och aron brottades nere mot strandkanten! mitt i gigget!  :D
 
"jojje, du får 1000 spänn om du sätter dig på polisbilen och bajsar"
 
:D
 
vi hade svinbra (högt!) ljud! hördes över hela stan.
 
på bölesholmarna.
 
:D 
 
- --haha(.) går bara egenom en massa nu-- -
 
apan fotade ¤tolerera bara blixt, om den kommer från himlen!¤
 
 
 
 
 
 
det var ändå lite som Leatherwolf, fast bättre!
 
haha
 
IGEN!
 
--


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0