LÅT SE!

*slickar sig på fingrarna och ångrar sig snabbt*
 
JAJUSSTJA.
 
Sedan sisst. Fan vilken bra dag det var! 
 
den här med! *svettas*. slicka mina ben rena martina!
 
Ja. Hade då en bra förmiddag för 2 veckor sedan. Sprang runt stan ja. haha.
 
Sen for jag till axl och drack öl. med massa fler. Sen for vi ut och käkade takkos, sådär som man gör när nån fyller år. äta mat och sånt. :D
 
Vi hade ett stort runt bord och kände oss som knektarinnor. jag antar att alla känner som jag. annars måste det ju vara nått fel på alla andra. haha Dessutom blev det fel. riddare. runda bord etc
 
JA ALLTSÅ. det var nån rolig lek vi höll på med. tema för resten av livet. 
 
om du bara får höra på en skiva resten av ditt liv... osså tur runt bordet.
 
choffe kom upp med den bästa:
 
Om du fick välja mellan att få vara jätteful och ligga med jättesnygga tjejjer (tvärtom för tjejjerna då) eller att vara jättesnygg och ligga med jättefula tjejjer resten av livet, vad skulle du då välja?
 
ja. det var kul. jag blev svinfull och klättrade upp i en stolpe på väg till rocknrollpubben. den välte.
 
ja, sen var emil där och massa. vet inte. tror inte jag var så uppmärksam längre. haha. men det var kul. av nån anledning sprang jag typ ifrån alla. har sett för mkt superhjälte filmer med degen på sistone. då vill man ju va en själv, såklart!
 
fick inte komma in på olearys.
 
-du ser lite full ut va?
 
jag: ja jag är jättefull. 
 
så jag fick inte komma in (hade jag inte sprungit från alla med jackan som kappa (ehr)) så hade jag säkert fått komma in. men lika glad för det var jag för svartöppet hade inte stängt så jag fick dricka folköl halva natten med martina istället! :D
 
....
 
Sen kom degen förbi. vi gick igenom låtar! och spelade och övade och såg film.
 
bra vardag!
 
Sen typ nästa eller nått var jag och matilda på mulles vernissage! han gör sig själv till ett jätte konstigt djur med typ fyra armar! bara. inga ben och kryper omkring på massa konstiga ställen. fast han tar ändå kort på sig själv. sammanlagt typ 2 huvuden på en kropp, fast ett till på sig själv när han tar kort på sig själv.
 
hahaha
 
En öl drack vi åxå, då axl (typ. nä det var åsa. axl ringde tidigare) ringde och var SVINPEPPAD!
 
NYA GAMMARAY BOXEN HADE KOMMIT!! :D :D :D :D
 
så då blev det naturligtvis releaseparty hos han. åsa körde bil! värsta rymdskeppet. osså kom degen. var inte jätte imponerad av skivan och svintrött men hade ändå kul.
 
fick min box dagen efter. och som jag har lyssnat! den är jeeteefin!
 
jag ska börja köpa skivor igen. det är roligt jueh! värsta grejjen. sissta jag köpte var hisingen blues när dom var istan. varför tackade jag nej till efterfesten?
 
moget.
 
...
 
sen blev det 40årskalas. det var mingligt. med föräldrar och annat löst folk. :D det första jag gjorde var att välta ned en lampskärm. fick käka smörgåstårta som smakade palt mitt i. :D
 
och det bästa! anton hade utställning på ume open och hade vipbiljetter över så jag och axl fick fara och se ALPHAVILLE!
 
Så djävla bra!
 
somnade på nån läktare sen på typ forever young eller nått. blev väckt av ljudtekniker Rygaar! :D bah: haaej.
 
gick hem och lyssnade på gamma ray och laleh och drack folköl. vaknade och drack mer folköl hela dan tills jag inte kunde gå på fest. så då kom morgan förbi istället med en box vin. som jag itne blev piggare av. men det var kul när vi satt här och snackade lite auberon och ja fick höra massa halvklart av bone gnawer! sviinigt bra. vi lyssnade även på morbid angel.
 
covenant är världens bästa dödsskiva. alla kategorier (förutom dödsmetall är den inte bäst!)
 
:D
 
sen for vi på verket. jag var svintrött och gick hem. morgan försökte värva folk till sitt projektband vänninjorna!
 
:D
 
han får inte gå på verket mer! :D
 
haha. han var chockad!
 
över sitt eget beteende!
 
:D
 
jaa. sen var det nån ny dag och nu kan degen 3 låtar typ!
 
idag ska vi köra grejjer till replokalen!
 
REPLOKAAALEEEEEEEEN!!! :D :D :D :D
 
har inte spelat i ett band på ett halvår!
 
med crowdburn på debaser, senast.
 
:D
 
morgan har inte heller spelat på typ ett halvår.
 
så taggad nånting.
 
det lär låta svinbra på engång bara för att det kommer bli så kul!!
 
och... 
!
imorrn ska jag dricka folköl med matilda!!
 
och martina!
 
:D
 
blir säkert fler. men man ska inte planera för mkt. inget av vad som hänt på slutet har vart planerat. eller jo! de få saker som VART planerade har typ vart svintråkiga. lägg av med sånt!
 
OK!
..
 
för övrigt cyklar jag omkring som en tok över halva stan, och springer uppochnedför trappor och städar. fast det är jag knappt medveten om för jag lyssnar mest på:
 
Devin Townsend - Synchestra
 
Freak Kitchen - Spanking hour, Appetizer
 
Laleh - nya, sjung & prinsessor. (dom två sissta känner jag typ ingenting alls när jag hör. nästan trubadurmusik ju ibland! FÖRSKRÄCKLIGT! får hoppas första är bra. den nya är ju episk juh. JAH HON SPELAR I UMEÅ I SOMMAR typ på min födelsedag!)
 
Morbid Angel - alla skivor
 
Gamma ray - empire of the undead
 
Black sabbath - mob rules (country girl är ibland världens bästa låt.)
 
Carole king - (är inte bra längre. jag bara försöker)
 
Graveyard - senaste
 
The mars volta - deloused in the comatorium (ja. jag ska skriva lite anekdoter varje gång till nån skiva. den här gången blir det den här (kommer antagligen inte att fortsätta med det här. (är redan less innan jag börjat!))) Det är en sån här skiva en hört på fest. (ÅH NEJ JAG HAR BÖRJAT MED "EN" ÅXÅ.) Det var en bra tid och jag hade som inte hört nått liknande. trodde det var en tjejj som sjöng först. jättekonstig musik. men ändå gör sången den hittig. NOW IM LOST. ja. typ som när deep purple ballar ur som värst i ett jam. så låter det hela tiden. fast på nått sätt blir det ändå bra. haha. det var en bra period. hade kommit ur en depression (jag VET inte om jag är bipolär och jag bryr mig faktiskt inte. har mått svinbra i 7 år! diagnostisera min röv!). auberon hade väl mer eller mindre upplösts. degen kickad och fördriven från stan, morgan på oändliga turneer med naglfar. men jag och kribba var kvar i byn! satt hemma hos mig och festade (fester är bättre ju färre man är!) och lyssnade på mars volta. han hade dessutom typ 4 låtar som vi demoade hos mig åxå. sen satte vi ihop ett band. det slog mig: ÅH! jag spelar typ i disorge! men det blev bara ett rep. för disorge var för dåliga nuförtiden (fast på den tiden.haha). så då gjorde vi demon med knullbin och knullfred istället. låtarna var awesome! demon blev sådär. slarvig. jajusstja. senså flydde han åxå fältet. och när morgan komtillbax var det ju tänkt att vi skulle fortsätta med auberon. fast det var typ svårare än att sätta ihop en loppcirkus. tror vi sket i det och försökte starta ett band som skulle heta RAW istället. men vi hittade ingen sångare. så for han på turne och jag blev bäste suparkompis med axl istället! och fick börja i hans band invader! :D :D :D som blev dead end som (typ) blev crowdburn. ja resten är historia (som ingen kan. så jag ska berätta mer sen. men om man läser bloggen från början så är det lite om crowdburn åtminstone. jag ångrar nästan att jag raderar bloggen med jämna mellanrum. det var faktiskt en massa läsare från början. typ 2008! då folk på stan börjar kommentera, var det dags att byta plats. jag vet verkligen inte om jag vill veta vilka som läser och kollar aldrig hur många det är. men jag gissar på 5. och skriver utifrån det. haha. fast det gör jag inte. jag gör det för att jag har typ roligast i världen jusst nu. och det blir roligare att repa sen! och efter det dricka folköl! ja, livet har vart svinbra sen dess. (några rader upp?! haha) med bara en till svacka. och vad hade det här med mars volta att göra. ALLT! det ena leder till det andra och tillslut vet man inte hur det började. NOW IM LOST! där det alltid som oftast är roligast. :)=
 
vänta bara en till!
 
nocturnal rites afterlife (har jag åxå lyssnat på. det var svinbra när den kom. det finns två ruttna gamla villor typ väldigt nära centrum där vi alltid hängde. auberon/naglfar i ena och noc på andra sidan staketet! :D men jag orkar verkligen inte skriva mer än att jag och mannberg (när allt var som bäst!) streakade genom stan. var på alla nyheter. haha. som tur var hade vi "kamouflerat oss med kläder" när polisen kom! hahaha :D han vågade inte gå till jobbet på måndagen. jag tyckte det var king! bara att fly till gbg juh! morgan tycker jag är helt störd som anser att det är det bästa jag gjort!  :D DURRÅÅH!!! ))
 
sahara hotnights - jennie bomb (dom har jag redan skrivit om. gör en ny skiva då. latmaskar!!!)
 
:D
 
ja! apropå 7 års olycka och nu 7 års lycka så känns det tryggt att 
 
auberon är tillbacka med full force nu! det lär gå åt helvette med allt!
 
:D :D :D
 
men vem bryr sig, hur länge ids man leva?
 
:D
 
en skiva till tänker jag göra. sen ser vi!
 
 
...
 
 
åh nej nu blev jag hungrig. (köp kattsand och cigaretter!)
 
haaejrå
 
--
 
just ja! läste nina björks lyckliga i alla sina dagar
 
& katrin keidos det enda könet.
 
dom var bra. tänker precis som man (som ekonomsk dito) ska tänka! :D
 
björk-boken var mkt bra. den andra.. mja ändå bra typ.
 
nu läser jag vad tony aeoli har skrivit.
 
dom var inte lata!
 
:D
 
REEEEEEEEEEEEEPLOOOOOOOOOOOOOOOOOKAAAAAAAAAAAL DÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
--
 
haha jA!
 
nu kom jag på!
 
på gamma ray-festen!
 
haha. av nån anledning komm kribbafbk(auberon) upp på tal. och om det var matilda eller åsa:
 
"var det han som hade så jävla stor stortå?"
 
det hade jag aldrig tänkt på! minns bara att det var nån fest jag inte varpå och var bara förvirrad för att alla pratade om hans stortå efteråt!
 
typ. jaaa. vad kul.
 
så.
 
jag sms'ade krister på deras begäran:
 
-kan inte du skicka en bild på din stortå!?
 
Varför ska du ha bild på den?
 
-åsa och matilda är här och påstår att den är jättestor.
 
Öhh du har nog skickat till fel nummer :)
 
-aldrig! bevisa! :D
 
Haha Joo de är nog så :D för jag bor i Orsa:)
 
-haha. :) bevisa med en bild på stortån! göreba
 
Haha men de är ju sant!!
 
-ok! haha nämen förlåt då. :) ha en bra onsdagskväll!
 
Haha ja   ingen fara :)
desamma :)
 
---
 
 
:D :D :D :D :D :D :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0