the wrong year

 
egentligen är det det kinesiska. (dom hade sin messias typ före)
 
annars bra år. har vart fastighetsskötare 2 månader.
 
blir städare på halvtid på måndag. snabbmatsrestauranger. kliva upp klockan fem.
 
(minst två jobb ska man ha för att få äta)
 
ser faktiskt efram mot det!
 
måste vara nån äcklig form av självförakt som driver mig.
 
:D
 
att jobba 8 h om dan idag - 2013 måste vara, bland (atombomber) det mest självdestruktiva vi uppfunnit.
 
jägare/samlare jobbade max (e)4('an) h om dan.
 
--
 
såg attila från mayhem, i torsdags. meditativ musik.
 
har inte kunnat slappna av på länge ordentligt tills det gigget.
 
igår spelade entombed.
 
det var som att he på en best-of-skiva - fast live på en dålig och för stor scén.
 
(( ...  , ,  .. , ...))
 
.. det ÄR obehagligt att gå på en "hårdrocks"-konsert när man kan prata med sin granne, när man står på fjärde raden.
 
--  , o , .  __
 
ikväll tänkte jag se på naglfar.
 
effe spelar med dom nu
 
...
 
haha fan vad det snöar!
 
det ska jag skotta bort!
 
sen
 
:D
 


Kommentarer
joy

måste tillägga att entombed var sjukt bra igår! *svallandeJÄäÄÄTTTtttTTEkÄääÄnSllOoor* PUSZZissaeJ! :D :D :D

2013-03-02 @ 12:37:37
joy2

och mayhem: jag förstår inte! ...ändå brutalt band

2013-03-02 @ 13:49:42
fredrik

Jag förstår inte. Men jag gillar det ändå! Alltså, inte Mayhem.

2013-03-11 @ 09:17:59
URL: http://fredrik-d.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0