Singel

Nej det är inte JAG som är singel, ssede. Du kan va en singel! Naturligtvis menar jag att vi släppt första singeln från kommande skiva.
 
 
 
 
Helt fantastiskt orepresentabel är vad den är för hur skivan kommer att låta. jättesmart!
 
och ändå jättebra, tycker jag!
 
garvar fortfarande (nja inte riktigt längre, men flinar iaf åt texten (alligator) och att den är så snabb och METAL!!!!!!!!!!))
 
eller VÄNTA om man slår ihop båda låtarna så får man ÄNDÅ ett hum om hur skivan kommer låta.
 
JESS!
 
det enda viktiga att veta är att vi spelar heavy metal.
 
alla som t.ex låtsas gilla refused gillarst innerst inne Judas Priest mer. och du vet det!
 
Pantera spelar power metal.
 
Vi slängde oxå med Skrillexlåten för att varenda tjejj i världen vill ha den på sin playlist. det känns för övrigt tryggt att veta att typ 400.000 människor sett mig slänga en fisk i ansiktet på choffe.
 
dubstep är råmetal. jag var intresserad och lyssnade på det i typ (3 veckor) bara för att trey azagtoth gillade det. och kaka.
 
idag är det torsdag på min planet.
 
ska jag va me're?
 
,,, blues är en subgenre till heavy metal.
 
subset - superset.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
fredrik

Jag vill ah°

2013-03-19 @ 10:23:55
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
fredrik

Och med ah menar jag ha. Och med ° menar jag !

Jag vill ha. Nu så. 8)

Ge mig mig mig mig mig nu nu nu un ge ge ge mguf i

Hej och hå.

2013-03-19 @ 10:24:40
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
joy

vi ska sätta ihop ett promopaket ikväll. ska skicka, näre är klart! för övrigt måste jag tyvärr avböja +8934``*~^ även om jag gillar nya gamma ray. får in min första fasta lön (anstäld forever) i slutet av maj. tänkte åka och se at the gates, graveyard och king diamond i örebro då. haka! man får en fotboll! :D

2013-03-22 @ 17:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0