en jättesmart diskussion

 
 
-yo! jag vill låna din ps3. :) snälla? är ba sugen på köpa gt6 över allt annat. du får min xbox. :D
 
Degen: Du ska städa. Damsuga. Jag och Morgan tänkte ha fest hos dig på fredag.
 
-ok! OM jag får låna. hoppas morgan tål katten bah. han e väl allergisk
 
Degen: Det är därför du måste städa. Ordentligt.
 
-aha. jag skaaa :(:(:(:(
 
Degen: Se inte så besviken ut! :) du får fixa lite babes också. Men säg inte att jag och Morgan kommer. För då kommer ingen annan. Hehe ;)
 
-haha fyfan för er!
 
Degen: det är fräckt med fras.
 
-ni får välja mellan babes eller städat.
 
Degen: Städade babes? No way jose! De ska helst vara unga. Får du dit Charlotte blir jag förvirrad!
 
-nä det blir inget av. jag ska spela gran turismo i min skitga lya och röka färskt gräs.
 
Degen: Ok. De får vara över 16.
 
-jag ogillar ditt sätt att förhandla evinnerligt
 
Degen: jag förhandlar inte. Det impicerar att jag skulle kunna kompromissa. Jag säger det like it is. ;)
 
-fuck you
 
Degen: Bara om du heter miley cius :D
 
-nu går jag och köper en ps3, ps4 och en pizza för 10 000
 
Degen: Lätt värt! Då ska jag låna pizzan och hångla med en liten tjej.
 
-ok, inga problem.
 
Degen: Du får tjöpa tjejjen också.
 
-jag lägger upp det här på min glögg. :D
 
Blåbärsglögg i år!
 
-ska städa nu. haej
 
Degen: Hääääääääääj
 
 
 
Jag tänker inte säga vem Degen är, men han heter Fredrik Degerström och är feminist. :D
 
HAN ÄR ÄVEN CP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0