varför finns inte

sportspel i first-person?
 
tror det vore väldigt mäktigt med typ hockey om spelet var upplagt mer så.
 
vet inte varför.
 
lider ändå helvetets kval idag. kommer göra det imorrn åxå.
 
menmen.
 
det är det värt.
 
ölbantning eller nått.
 
3 dar räcker. sen är det inte så spännande längre.
 
så vad finns det för anledning att fortsätta?
 
det skulle va riktigt koolt att lira plattformsspel fast med dagens grafik. alltså där gillar jag att det inte är firstperson.
 
ja. tamtadamtadam vars ska jag he mig själv?
 
..
 
undrar om elysium kan va en bra picture.
 
...
 
fiska ska jag göra sen!
 
bara dom får igång motorn.
 
åkte räkbåt nu när jag tänker efter i lördags.
 
:D
 
ändå knappt värt mödan med att skala de små insekterna.
 
det vore ett jobb det va; räkskalare!
 
eller tändsticksdoppare.
 
haha
 
haej
 
 --
 
äta fast föda och sova blir nog det nya svarta i några dar så man orkar sova och äta mer mat.
 
det ska va lite stuns i skiten, så att säga.
 
hårdbröd, fisk & lättöl. det är grejjer det.
 
en kräftskiva lurar där borta i horisonten åxå, nu när jag erinrar sig.
 
--
 
ja. vars var jag nu igen.
 
sluta tänk hela tiden, skithjärna. det är onödigt.
 
--
 
nu tänkte jag helt plötsligt på fotbollsspel som plattformsspel.
 
haha
 
flatland!
 
.
 
alltså fredrik thordendahl på turne. vaknar på ett bord en morgon gallskrikandes!
 
:D
 
varför gör inte typ han & trey azagtoth fler intervjuer?
 
dom är ju roliga människor.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0