Sensommar då med kamera woow

Har länge velat ta kort. Sisst jag tog ett foto var när jag såg gamma ray i motala 1998. Synd filmen blev förstörd. Det var ändå en kul tripp. åkte dit själv och chansade på att jag skulle komma in för jag var inte 18. Haej Kansen var över alla förväntningar!! värsta klubbgigget. dom själva var svinnöjda med hur mkt folk det kom. säkert flera hundra! och dom körde heavy metal is the law!  minns att jag efteråt sov i en tvättstuga nånstans och blev väckt för tidigt av en jätteglad tant. :D ändå FÖR TIDIGT. så jag sov lite mer på ett bibliotek och när jag var klar hittade jag en tågstation med tåg som gick hem.
 
naejs.
 
OCH ja. hade det TREVLIGT i fredags. jag, degen & morgan bil (gamla auberon-gänget) käkade middag ute och snackade lite. hade gärna stannat längre men skulle i vanlig ordning upp klockan 5. senast vi hängde alla tre var för 8 år sen.
 
sletna gamla midthirties-thrashare är vad vi är numer. typ. kanske ska vi spela lite musik igen. vem vet. tar det som det kommer.
 
Har då helg nu. söndag. halvdag, hem och dega i hängmattan och lyssna på death. bandet. morbid angel blev det och nån liveskiva med black sabbath från mob rules eran. vilka band.
 
Ja, sen tog jag en promenix och tänkte bara ta lite kort. det var det som var grejjen med det här. fick en mobbe av paprik i bandet med värsta kameran, internet och möjligheter att ha skitmånga skivor på och annat. dagens teknik. anyhooo typ här bor jag. värsta gettot.
 
 
Ufo.
 
 
Ladidadida
 
 

Det var länge sen man spelade nigger...
 
 

Bro! jag gillar broar. fast mest hängbroar. typ sånna som i bröderna lejonhjärta. jooooonathan
 
 
tamtadamtadam
 
 
sexig alien.
 
 
anka. hur fan vet man vad man tar kort på egentligen? ändå kul.
 
 
vore gott med folköl!

 
svennisar.
 
 
småtragisk. man har ändå rätt till friskvård. så att man håller sig frisk och produktiv. ska lätt simma i vinter!
 
 
där liras det antagligen boll. jag ska allt smyga mig på. från skogen. jag kommer därifrån. jag menar jag är i grund och botten en apa. som råkat hamna i en stad. med lite fantasi finns det kul grejjer man kan göra i dom. typ ha band och dricka öl och sånt. det finns bara en hake. för att få bo där måste man bidra med någonting. jaha. vad är enklast möjliga? sköta fastigheter, kanske. how bad can it be? mer om det senare, bög.
 
 
 
yes asså!
 
upp på berget!
 
 
I helvette! ...ändå värsta skidbacken. i vinter kommer jag inte heller att åka.
 
 

Nej, jag kommer inte att kolla upp erat band.
 
 
coolt! kan vara värt att kolla upp. tur jag lagt det på internetminnet, så jag slipper minnas det själv.
 
 
antagligen fortfarande ointagbar.
 
jag ska ändå pröva!
 
fast ÅH! vänta! Hallon.
 
 
såg inget gott ut.
 
 
Äh, då går jag väl hem då.
 
 
....  ja, inte vet jag.
 
 
Ändå några som är och kollar!
 
 
Här spelade dio en gång. han köpte hash av en bekant på mucky duck samma kväll. :D
 
alice cooper har åxå vart där. men då var jag i gbg. såg han där istället. morbid angel var bättre live.
 
 
 
Exotiska träd under ett Ufo.
 
 
Det där blir nya centrum för umeås rockscen. lär krossa skarinska och verket. eller vem vet? gamla läroverket iaf... var där och busade en del då jag var yngre. bland de första gångerna jag testade internet var nog där. jag trodde det uttalades intäärnet. det var då en väldans snackis ett tag där. har även repat med persuader i källarn där en gång i tiden.
 
för tillfället repar jag runt knuten:
 
 
Inte särskilt rocknroll men centralt och i princip gratis. me like.
 
 
vore ändå gott med 8 starköl.
 
 
Har skött den där fastigheten i sommar (för att få leva i den här byn). helt ok deal. det var där den där tjejjen mördades för nån vecka sen.
 
tråkigt.
 
 
Lesra ska då vara med överallt. 100 meter hem.
 
 
mördaren är fortfarande på fri fot. groovy.
 
nu blir det typ lite riffande och whisky kanske.
 
 
Nej jag röker inte cigarrer men har kvar ett par sen i nyåras. jag fattar inte grejjen. meningen med att röka är väl nikotinet? dra ner rökdjäveln så det spränger i lungorna och bli yr, så att säga. ska det vara farligt att göra med cigarrer eller? drar ändå alltid i mig lite.
 
ja vad annars?
 
Turnén blev tyvärr inställd. trist, men vi spelar åtminstone längst uppe på en skidbacke (!!) i bygdsiljum om ett tag och på debaser sen. blir ändå awesome!
 
för övrigt gillar jag att snorkla.
 
 
bah; haaej
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0