Semester!

Känns så otroligt befriande: Tomorrow I don't have to wake up! (tänka rainbow)
 
Oh that magic feeling; no place to go (eller vafan. ringo starr).
 
Egentligen så skulle jag ju bo i en nightliner 2 veckor framöver, men shit happens.
 
Behöver ändå den här vilan nästan mer än att åka på turné.
 
---
 
Riktigt fina har senaste dagarna vart.
 
Efter ordentligt övertalande och peppande fick vi med tjejjerna + popkillen som sjöng på skivan att uppträda live med oss!
 
Starkt, av dem!
 
Repade först lite i torsdags
 
 
och i logen på den stora dagen: (nu kör vi, brudar!) :D
 
 
 
 
Kärlek!
 
--
 
ja jag är dålig med det här med copyrights. så; dom där korten tog iaf mammor!
 
:D
 
själv hade jag lite fritid innan spelningen. (mer sån tack! jag är faktiskt en sån som njuter av att ha tråkigt. väntan är king! nervositet åxå. :))
 
jag menar; vem vill inte innerst inne äta fjärilar?
 
I helvette! (tydligen). tar typ sju år att ladda upp korten på dartorn.
 
återkommer.
 
--
 
jag hittade soffan!
 
MIN loge. PIX PAX PUNG!  läste en bok på mobiltelefonen. :)
 
 
 
 
 
 Zonarias scenkläder. man ska ha scenkläder. (inte minst för att det är svårt att attrahera det andra könet efter man har spelat annars.)
 
sen ska ju nått va speciellt åxå.
 
nirvana - bra musik!
 
alice cooper - härligt för ögonen (barnkör. tänk department of youth)
 
1-1
 
---
 
?
 
känns ändå som status att åka på turnee med dem.
 
även om den kommer gå långsamt.
 
 

finns öl i kylen om man vill ha. naejs!
 
 
 
 
 
 band som brukar spela här klistrar ofta upp klistermärken. jag glömde våra hemma. menmen.
 
...
 
tidigare i veckan dåeh.
 
ja som sagt en av mina absoluta idoler är i stan.
 
hälsar på gör han åxå ibland:
 
 
 
 trevlig man!
 
får mig att vilja spela gitarr igen!
 
och nya auberon materialet ASSÅ!!
 
:D
 
hur bra som helst.
 
texterna är förmodligen de bästa bandet kommit upp med.
 
några låtar är episkast!
 
ja. koolt.
 
ser framemot en vecka i frihet, helt enkelt.
 
kommer dock vila några dar först.
 
tillbaka till groovet. vakna, dricka kaffe ta en snus och ställa sig och riffa.
 
igen.
 
man måste ha en anledning.

:D
 
intent.
 
japp.
 
haej!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0