planeter

Ännu en rätt naejs förmiddag.
 
Börjar komma in groovet så smått.
 
Mkt mer utvilad.
 
Kaffe (yes idag behöver man inte duscha! *moUHAhAhHAhAa OCD*) skippa lyssna pang på riffa
 
---
 
En hel del progress redan. i vad jag kommer upp med. eller ihågkoomande mest av figurer och mönster.
 
små (....) kul. soft och ekonomiskt är min grejj. legato
 
behöver dock stämma ned. deprimerad ska gitarren vara, SÅ ATT SÄGA.
 
så, en burgare på vägen. till replokalen för att se om det var öppet (ty jag hade en plan!)
 
nämligen att testa en pedal till basen. lånad på affärn.
 
den fanns dock inte och jag bojkottar stenhårt den andra i stan. tjurig som jag kan va. men vadå? jävla stroppar! :D slappna av.
 
fick dock med mig slappa strängar, så här skall blis nedstämd ligger guran hemma och hoppas.
 
naejs. nått för imorgonbitti. hjärnan har redan blitt för dimmig och ofokuserad pga värdsliga saker.
 
--
 
tänkte mig en sväng på ställena med begagnade kläder.
 
--
 
och en möjlig framtid. jag gillar bäst morgonen och kvällen på dygnet. så det optimala bör vara att göra min grejj några timmar på morgonen. men allt handlar inte om mig, så några timmar på eftermiddagen (då hjärnan ändå är dimmig) göra saker för andra (jobba). borde gå runt ekonomiskt.
 
sen hem och vara dimmig ett tag och ja. beta av de viktigaste av punktera: som har med att softa att göra.
 
..
 
för övrigt är det mkt om planeter nu på natten!
 
Fantastiskt, skall börja tralla ut i skogen framöver. jävligt nice på vintern. ligga som en snödjävul och spana.
 
jag håller track på vart vi befinner oss (vi på planeten) i förhållande till de övriga och så. kool grejj som finns på mobilen. rymdgps. viktigare att veta vars man är i rymden än på planeten. planeten är överskattad. jag menar vi små flummiga varelser som håller på med våra grejjer och tror att vi är viktigast, medans vad vi gör egentligen bara dräller och hängeromkring och tycker att vi är viktiga. eller bara. mjaeh. är inte mer med det. låt oss föröka oss och passivt kolla in om nästa generation hittar på nått vettigt. kanske behöver det inte vara mer med det.
 
nej, jag är inte det minsta intresserad av att bli förstådd.
 
--
 
anyways coolt.
 
jag började plugga till rymdtekniker en gång i tiden. men pallade inte med tanken på att flytta och isolera mig i kiruna.
 
framöver kanske. när jag gett upp mina inftantila rockstjärnedrömmar. men vi lär oss aldrig när det är dags att sluta, va? uppenbarligen.
 
väx upp. det är DET jag aldrig har gillat det här med att växa upp med. bli vuxen. för det verkade bara innebära att stagnera och bli tråkig. sluta utvecklas och lära sig saker. bara stanna upp.
 
så behöver det inte alls vara. inlärningskurvan bör gå uppåt snabbare och snabbare ju äldre man blir. aldrig fastna i gamla fotspår och tro att man vet saker och blir smart.
 
typ: when you´re getting old , you getting wiser.

well I consider it a crack of shit
 
you live and learn but still make the same misstakes
 
almoast begin to accept it.
 
IA är klurig.
 
--
 
ja vars var jag.
 
ut och cykla med carol king i lurarna, blir det nu. mot stans alla återvinnigsmojs. jag är verkligen märkesbög. men skulle aldrig köpa saker nytt.
 
det billigaste är gott nog.
 
ehrm.
 
kvalite, vette fan om det är viktigt.
 
kvantitet är underskattat.
 
yap.
 
blir inge fest i helgen. behöver ladda upp inför onsdag helt enkelt.
 
you got to wake up everymorning with that smile on your face and show the world all the loving... trallala.
 
eller varför I feel the earth move under my feet (för att jag cyklar) I feel the earth crumbeliNG down.
 
ja hon är allt bra hon. carol.
 
förutom den där you got a friend låten. den är gay.
 
men ändå: ÅH TITTA PÅ MIG LYSSNA PÅ LÅTAR SOM JAG TYCKER DEFINIERAR MIG I NULÄGET!
 
trallalalal KÄNSLOR... trallalala!
 
hahaha
 
ja
 
HHHAAAEJ SA JAG
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0