det går fan dåligt

med sömnen!
 
Man är ju ledig främst för att sova (är man? du kan va man!).
 
Först ringer nån från jobbet kl 0600. Sen ringer nån fel.
 
och där går du.
 
---
 
hade det dock bra igår. såg elysium med deg.
 
den var ok.
 
härligt att traskaomkring i mörkret på kvällen! (tänkte lägga upp en sketen bild på fullmåne, men det tar för lång tid)
 
ska ned på stan och käk med shoulder nu var det tänkt.
 
---
 
behöver nya tvspel. tomb raider kanske. diggade de första på ps1 när det kom.
 
märker även att jag är facebook förstörd. skriver om en massa saker jag gillar.
 
framöver blir det om saker jag hatar!
 
:D
 
problemet är att jag gillar nästan allt utom barnporr.
 
--
 
ja; min gilla-lista! alla garvar åt den på jobbet.
 
jag har ju bestämt mig för att ALDRIG göra saker som jag inte gillar. (jag menar annars vore man ju slav eller någonting.)
 
därför MÅSTE jag ju gilla t.ex att städa en spya på tågstationen.
 
jag har en topp hundra.
 
(den varierar lite).
 
spya ligger då på topp hundra. (jag gissar på att det finns ungefär så många generella saker att gilla. vi får se när jag skriver ned den.)
 
torka spya ligger på typ 76 kanske.
 
för att förstå skalan så ligger t.ex att spela tvspel på 11 ungefär och att bli gruppvåldtagen på 88.
 
jaAaAaAaA nu har jag nått att göra. (det här är en negativ sak med att jobba hela tiden).
 
jag KAN bli rastlös när jag är ledig. det är ett problem.
 
--
 
ska även göra en självskapade-problem-som-jag-gillar-att-lösa-lista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0