totalt jävla mörker

2 min framför skärmen:
 
klara färdiga...... :
 
finns inte många g energi nu alltså. därav. utöver.
 
HEH
 
Ja!
 
Ändå bra helg. har bara slackat hemma och största mängden av energi går till att planera ihop hur man ska ha råd och mäta upp g snus mot gram kött.
 
ganska spännande. man har som inte tråkigt en sekund och nått att tänka på. rätt åt mig dessutom som gav bort massa pengar typ till afrika, eller nått.
 
:EEEEEEEEEeeeeeeeeeeEhr.
 
man kliver som upp och drar segigång och innan man har käkat så äre kväll. vilket är skönt. spelade ut mass effect 3. 2an var kul. 3an tyckte jag var aptråkigt, ändå tills igår, slutet är king. från lucid man och när man är i london är typ det snyggaste jag sett, näst efter typ min flint. SATAN! det här är inte bra! haha
 
*Håller för öronen*.
 
typ som när man vaknar mitt i natten och : FAN! JAG BLIR 33 NÄSTA ÅR!

GAAAAAAAAAAH!!!
 
så här kan man inte ha det.
 
Fast det värsta är ju att man kan. ändå det bästa.
 
---
 
har haft kul med gitarren en hel del. mekat och den börjar kännas som en långkalsong bara jag sparar ut lite fläsk.
 
hörde på meshuggahs första + none. första är bara jobbig. med typ 3 svinbra riff när dom väl kommer. förut forstod jag ingenting av vad dom höll på med. lite mer nu, men det är ändå mest bara störande.
 
men alltså på none! satan vad bra. halva den är svinbra. sen contradictions!
 
dom hade så jävla bra ljud då!! (!)
 
i mina högtalare.
 
death. fatta förövrigt hur bra virus är med hypocrisy är. abductedskivan innan (?) upptäckte jag dom med. alienmetal. så jävla bra. jag blir 15 igen. hade deathperiod där. en när jag var 23 åxå. jävligt bra. sen morbid angel förstod jag inte på den tiden. däremot när man är 26.
 
det gäller som att ha SVINTUR när man her på skiver för att dom ska passa i ens frame of mind. det mesta handlar om tur. tajmin med var man gillar.
 
alltså: a new world has begun and the world is ... FAAAAALLLIIING!
 
vill egentligen höra på dissection och special defects nu åxå. men det har jag inte tid med. medans jag är sugen. om kanske 3 år. har jag tur igen. att det passar.
 
tycker inte alls a camp låter bra den här helgen. skitmusik.
 
:D
 
förövrigt hittade jag lite i botten av ett oboypaket. och det fanns kvar några cl mjölk oxå. rörde ihop det men det blev inte tillräckligt degigt så jag hedde i mer kakao och socker tills det var kletigt sen massa havregryn tills  glaset var helfullt mums socker egentligen en rejälskopasocker omdagen är inte att leka med var svinkul att spela gitarr helt plötsligt snus har jag oxå varför kan man inte övertrassera kontot med en hundring nuförtiden? vad mer jo jusst det såg en film längtar svinmkt efter att käka igen dessutom satte mina sissta dollar på en burk leverpastej och flygplansstorlekspaket med salami satan vad gott det ska bli sen ska jag se tinitin orkade se the intouchables för ett tag sen feelgoodmovie men det blir alldeles för bra dom har det tappar intresset pga sockerspeed det är roligt att tänka jag har ingen aning om vad jag tänkte på alldeles nyss borde sluta skriva och hitta på nått annat ja!q tintin ja jävlar ta-ta
 
BARA 4 VECKOR KVAR! TYP!!!!!!!!! WEEEEEEEE!  :D stressadobehagsamtfrihetskänslorbubblandeomvartannatnexxtchapterfinnsdetinteenhypocrisyskivamednåttchapter?ähsnuskiterjagidethärfullkomligtabsolutochtotaltkonstantpermanenthaaeeej
.


Kommentarer
nu får det fan va nog. i diii iii oot

det sägs att när det står såhär: jajajajajajajajaja på internet så är det en arab som skrattar. undrar hur LOL ser ut på deras teckenspråk?

2012-11-25 @ 20:10:11
rånkbågen ferdinand

fifan. man borde kunna heroiyioglyfiska, kinesiska och alla språk med snygga bokstäver, ändå. vore säkert svinkul. ett kinesiskt tangentbordl. det vore väl nått det va

2012-11-25 @ 20:11:50
SOL NIGER WITHIN (apropå utomländningar)

Alltså att sitta ihopsjunken som en ostkrok i fotåljen med slutna ögon och en 3ippelsnus under läppen typ upp under ögonlocket precis i PERFEKT (rör sig om millimeter. volymen på 6 (jusst innan det gör ont i öronen))ljudbilden är som att se prometheus på bio i 3 d om den skulle vara en 10/10 istället en 6/10. GAAH!!

2012-11-25 @ 20:36:42
!!

vollan på 4 menar jag. av tio. i stereo. rummet möblerat efter vars dom står. haha. alltså dom svinstora högtalarna. det råder inflation på ordet episkt, men there I go. det enda som är störande är den där jävla kyrkorgeln. man måste typ gå och sänka. och sen höja igen när dom kan ge sig nån gång. (!!!) haha sviinbra

2012-11-25 @ 20:40:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0