här har man då kommit upp sig

Klassresan börjar ta fart alltså, snart lär jag vara rik som ett troll!
 
efter 10 års klättrande i "arbetslivet" har jag då jobbat upp mig till den högsta månadslönen ever:
 
13 000 efter skatt!
 
haha.
 
ändå bra. här skall köpas ...... typ skivor och långkalsonger!
 
 
:D
 
...
 
eller nä. ändå smartare att spara pengarna. så man har råd att köpa jobb i framtiden. lär ju inte bli billigt!
 
Ni vet det är mkt shining (boken med steven king på svenska) nu och ingångslönerna droppar typ snabbare än plusgraderna.
 
Finanskrisen och invandrarna fel?
 
I think not;
 
IT'S THE ROBOTS!!
 
---
 
Som jag ser det är våran enda räddning en massiv teknologisk avveckling.
 
Det är nämligen väldigt viktigt att alla människor arbetar.
 
 
 
 
..... DTKÖDJÖÖBS!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
fredrik

Det är inte det att vi vill vara en del av maskineriet. Det är det att systemet inte ger nåt alternativ som stör mig. Upp till kramp!

2012-12-01 @ 15:40:58
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Anonym

jo, som jag sa en gång till dig (typ åkandes på din paket-hållare):

kanske är det som får en att må lite dåligt, att några innan byggt systemet man måste va i.

det är som orättvist.

man borde ha ett kanske, för varje generation, nytt.

UPP TILL KRAMP!

// Joynathan

2012-12-01 @ 17:16:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0