Egentligen..

alltså graveyard!
 
 
 
 
förmodligen det snyggaste omslaget någonsin.
 
en kompis gjorde en tröjja till dom en gång:
 
 
Anton Sebbfolk,  (cool man. han fixade in mig till en slutsåld devin en gång)
 
så check him out!
 
Jag kan inte vara tillräckligt angelägen över att folk ska tvingas (av mig) att lyssna på dem!
 
--
 
apropå deras omslag så var jag på svampfest igårkväll (efter ett småkul gig) :D norrlands guld så att säga. jag har börjat hajja varför alla är ute och plockar varje höst, nu. redan. haha  iaf spännande. jag vågar fortfarande inte testa. jag fick istället agera trygg pappa med verklighetsförankring. :) Men verkade som de hade kul och ritade fina teckningar. är som tillräckligt psykadelisk ändå, känns det som. men nån gång så!
 
som jag planerat det skall jag börja testa de droger som verkar mest spännande när jag är 60 eller nått. är lite rädd för att jag kan missa roliga grejjer man kan göra framtilldess om hjärnan typ skulle gå av. :)
 
 
--
 
apropå posters har jag gjort en, en gång jag blev väldigt nöjd över;
 
 
Ikväll ska jag på nån form av liveaidgrejj för en by som heter senegal.
 
Noc (typ. med vollan!) ska spela covers! hate ammo oxå och fler bra band.
 
blir kul!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0