8/10

Alltså jag slutar aldrig att häpnas över hur jävla bra man kan må. Lördag morgon utsövd. Dra ut på det. Somna om. Man drömmer så mkt på morgonen, dessutom. Speciellt jusst när man somnar om igen. Åsså kan man komma in och ut ur sömnen och ha följetonger på dom!
 
Inget så kul egentligen, hände i dem imorse. drömmarna alltså. Handlade mest om hur dåligt metal låter i mina högtalare. Alltså modern metal låter uteslutande SKIT! och det är så frustrerande när jag ska lyssna på egna inspelningen. Jag menar det går inte! Det måste bero på att dom är så gamla. Fick köpa dem av min granne uffe, när han flyttade till stockholm en sväng. Fick en rock, skinnjacka å nå yngwiegrejs och sånt man inte ta med sig när man flyttar. Han är king. Trummis i wolfman jack och tidigare i massa koola band som bewitched och nocturnal rites. Det här är så bra ställe att bo på. Alltså det är exakt som i de där serierna typ friends. man kan gå över och låna saker och hänga och spontandricka öl. Som när man var liten och gick över till första närmsta bästa hus och lekte. hehe. sitta på balkongerna och skrika till varann. En till bra är jessica plupp. Det är som ett hårdrockshus. Tidigare bodde mannberg, jens carlsson och sumpen här åxå. eliten så att säga. haha
 
Ja iaf. dom där jävla högtalarna. ulf är gammal. därför är säkert högtalarna det åxå. så här svinstora. typ större och tyngre än 9 åriga människor. Och är antagligen tillverkade för hur musik lät för typ 17 år sedan. Då låter dom svinbra. Iaf på hög volym. Musik är till för att lyssnas på hög volym. Och ingen klagar här. Jag klagare inte heller på att nån jävel borrar i väggarna hela tiden. haha. hen måste ha typ tusentals hål i väggarna. Coolt.
 
Men det är frustrerande. Jag tror hursomhelst jag tycker gitarrljudet förstör nästan hela mixen. bläääh. Har inte vart missnöjd med mixar av skivor sen typ första, då man inte hade nån koll. Vi ska somtur var göra om den lite sen. Kanske löser sig. Jag menar jag orkar inte köpa nya högtalare bara för att inte må illa när jag lyssnar på nya skivor!!!
 
Nåja. Att vakna såhär utsövd och obakis är helt sjukt! Bra alltså. På veckorna blir man som ofrivilligt zombifierad och låst i rutiner. Man mår som kanske 6/10 hela tiden. vilket är bra, men. det här är ändå bättre. En behållning med att träla veckorna är jusst den här dagen. På söndan är man som bakis och det kan åxå vara king om man får till den perfekt baksmällan. Så här filmseg. Det blir imorrn det.
 
Kaffe och snus. Snart ska jag käka lite. Sen mår man lite sämre. Resten av dagen. Ut och lasta grejjer till klubben. Våran gitarrist är som mckille och vi ska spela där de håller till för nån som fyller 30l. Blir king då jag alltid missat alla efterfeste där, hittils. Råkul med liten spelning och mer fest och så.
 
Öh ja.
 
Det första jag tänkte när jag vaknade var. Jag vill lyssna på Terria med Devin! Och JAG FÅR GÖRA DET och måste inte iväg och göra saker! lycka! Eller fireball med Deep purple. Vilket iofs hade vart bra åxå på så sätt att den låter bra i högtalarna. haha
 
det blev devin, med obehagligt ljud. Ja det är en modern skiva. Den kom ut 2001.
 
 
 
Man får inte tänka dagens I-landsproblem, för då blir man utvisad! jag mår bra av att klaga ibland.
 
Fortfarande iaf 7/10. haha
 
ja nu tar det slut. Skall väl börja kontakta folk snart och käka. Jag vill egentligen inte käka. Tror jag drar ut på det tills jag blir svinhungrig igen.
 
Blir perfa att dra ut i skitvädret. Alltså vädret. Det har regnat KONSTANT (på rikt. alltså varje dag) hela hösten. Förutom två ggr typ. Har aldrig vart så här mkt nederbörd på typ 80 år sa någon. Det här den absolut värsta tiden på året. Helt värdelöst. Blir bara upprörd och bedrövad över att behöva gå utanför dörren. Men snart vänder det. Vintern är king! Så länge det är snö. Sen blir det vidrigt igen typ en månad innan våren. i slutet på maj. jajävlar.
 
Jamen. Människor ja. Dom ska jag va med. Tror det blir jättekul ikväll.
 
ikväll håller martina heideegger sställningarna här, så bara för att:
 
 
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0