CHA!

Ska skriva en "turné"dagbok här, är intentionen.
 
Har ett svinbra nytt jobb. Aldrig haft så kul (under övervakning och ordnade former) som när jag snickrat.
 
Iaf ikväll värmer vi upp med ett litet gig på en liten ö mitt istan.
 
sen nästa helg far vi till uppsala (typ) på fredagen och kommer hem på lördagen och spelar ordentligt i umeå.
 
sen far vi till luleå (SÅ KOOLT! för mig är det norrland. och jag har aldrig vart mer norrut än typ piteå!)
 
sen är det halvfärdigt att vi ska till örebro, gröteborg och spanien.
 
vi får se!
 
(vi åker i helt fel ordning och slösar bort bensinpengar, men orka bry sig)
 
---
 
iaf. life is interesting for once!

:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0