det är fan grekiskt

med snö ute nu! som en fin sallad serverad av ens polska syrra. eller en rysk kaviar serverad ev ens håriga brorsa från italien.
 
nä alltså. fyfan. jag diggar det här! jag hatar egentligen vitt överallt men utomhus är det ändå exakt lika förtjusande för ögonen som när det är grönt.
 
synd det är så kallt bara.
 
tänk dig varm snö! fast ändå kallt i luften. bah ligga ute och dega i nån driva hela dagarna och dricka varm guinnes.
 
Annars då?
 
jofan tar in och njuter bäst jag kan på sisssta veckan i det här trädet.
 
har vart 2 år rejält över medel.
 
men ändå skönt att dom är över.
 
och alltså ändå 20 dars semester fick jag helt otippat och om jag känner för det har jag ett nytt jobb att ta sen, om jag ids.
 
OCH och alltså JO!
 
..dom har mixat om!  musten gick som helt ur mig där ett tag där. inte kul att tycka det är jobbit att lyssna på nått man spenderat 2 år och bah: aah stäng av!
 
då är det ju typ lika bra att klippa av fingrarna.
 
MEN nu har jag lyssnat på nufårdetfanvaklartgrejjset om och om igen på massa olika ställen och studios och det är EN FRÖJD! varje sekund. :D
 
omslaget målas nu åxå.
 
så. nästa år blir säkert råkul, när vi fått ut bajset.
 
här är ett va-så-tråkiga-och-standard-tjej-metal-som-det-går-och-TITTA-IN-IKAMERAN-promo-kort. (vi tog dock i samma veva en massa bra och roliga som kommer sen nån gång, säkert)
 
 
--
 
har för mig crystal caravan spelar ikväll. kanske man ska dit.
 
jag ids då inte se refused imorrn.
 
deras spelningar på UG när jag var i den åldern var ju råbra och det var som en magisk tid. väljer att minnas dem så.   dom var ändå nästan lika bra som typ disorge!
 
apropå gamla as så så släpper ju deep purple en skiva för första gången sen typ 2007! det ser jag framemot som fan. till våren. jag gillar halvslöa gamla rockgubbar. det är typ det koolaste man kan va. jag tänker mig dem som gamla atleter. när de var 20 vad dom kunde göra alltså... nu närmar de sig de 70. och man vet således vad man får. och då är de ändå 100 gånger bättre än typ 7999000 tysen procent av 20isarna idag. (förutom crystal caravan då. och graveryard. eller dom kommer undan med det för dom är väl över tretti typ?) gammal är gammlast.
 
och ännu mer apropå det och sådant. ändå alltså; "nirvana" med paul mcartney på sång häromkvällen. haha. sjukt
 
råbra? vet inte, men hysteriskt roligt
 
efteråt paul bah: OH YEAH?! (bah mucka inte med den mannen. har han liite streetcred?! :D)
 
nä nu ska jag gå ut och va snö-cp
 
hejdå
 
 
 
 


Kommentarer
fredrik

Ändå god jul.

2012-12-24 @ 20:50:38
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
adde

dito.

2012-12-26 @ 19:31:11
joy

head med slayer är king. nu ska jag äta ute. fyfan vad dyrt.

2012-12-26 @ 19:31:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0