VIBES!

Ja, jag använder facebook och tänker fortsätta med det. I love it!
 
(visst det är det sämsta community hittils men vafan. inga använder ju de gamla bra)
 
dessutom är det mkt praktiskt då vi planerar allting där med bandet. det GÅR inte att ringa runt. allt skulle ta typ 7 år.
 
·
  • Ulf Andersson likes this.
    • Jessicka WickedRider Dahl Jag kan aldrig läsa mer än halva dessa.
      Vill ju inte få en hjärntumör på köpet!
      45 minutes ago · · 1
    • Joy Stick menskomintehitochavbrytminatankebanor:Djagmenarsäkert70procentavmaterialetÄRh
      itsraktigenomsennågraobskyragrejjersomärväldigtpåfrestandeattlyssnapåförattmanvillint
      evaraförtjejjmetalligdvsatthaBARAhatjejjeripublikensomsjungersåtypmktattmanintehörva
      dmanspelariafsåkommerdetattvaraensvinsötgodismittioxåAAHJAGSKAlyssnaengångtillm
      edkäfeHAEJjagvillhaölsenåxå
    • Joy Stick detärintedåligtatttyckadetärsåbraEFTERatthalyssnatpåfreakkitchenbådarmktgottdethär:D
       
      Nu ska jag till Linnea och äta burgare.
       
      haaej
       
      warmth// Joy Stick
       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0