Luleh!

 
Hade riktigt nice trip norrut. bara 4 h så det kändes inte alls länge och man var inte så förstörd väl framme.
 
När vi kommer till tältet bah: Alltså vars är era armband? (förvånat). trummisen i helltrain som bjöd dit oss.
 
hur tog ni er in på området?!
 
-äh vi körde bah fram till stängslet. typ: vi ska in.
 
dom bah; sure. öppnar grinden på en gång och: move along!
 
hahahah
 
(så: rätt bland allt folk! haha på en stadsfest. UR SPÅR! tuuuuuut)
 
så länge man ser arg ut, går allt vägen.
 
Sen var gigget väldigt kul rent spelmässigt! hade råbra medhörning, det var kul att sjunga och så. tom!
 
har inte gillat det på typ 7 år. men det var naejs igår.
 
pupbliken var liten, men naggande god.
 
Iced earth bland andra, bestod den av.
 
:D
 
helt nyktert vart det, även. var bara inte särskilt sugen. det är både och. första låten är som tråkig utan typ en öl eller en shot. känns råskumt och bah; men oorka röra på sig. men det måste man ju, så man får typ köra en act en låt eller så innan man kommer igång.
 
sen ingen tid att stanna kvar så vi drog och var hemma typ 4. somnade som ett barn och vaknade utan veckarklocka helt utsövd!
 
:D
 
upp och käka lunch på en båt, för omslagsplanering. men snubben svarade inte i telefån. typiskt.
 
imorrn ska vi ta kort. sen liveuppehåll på en månad så vi förhoppningsvis kan färdigställa SCHHIVAaan.
 
örebro blir det då. om en månad allså, retard.
 
allraejt!
 
---
 
 
ikväll ska jag se batman och sen scumkill. jag är jättekär i bassisten.
 


Kommentarer
fredrik

Vem är det på bilden? 8)

Hur står det till?

hm... Jag ringer. Snart. 8)

2012-08-15 @ 19:38:06
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
adolf

linda rudin tror jag hon heter. :) bara bra här. ok, jag kanske svarar! :D

2012-08-17 @ 19:25:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adolf Krishna

Kom så ska jag förhärliga dig!

RSS 2.0